Drifters Inn



Framme i Johannesburg, Drifters Inn i Northcliff, forvantansfull och ivrig. Har finns allt som jag behover infor resan, en shopp och internet. Solen skiner och termometern visar omkring 17grader. Flygresan var utan tvekan en upplevelse i sig med smatt klaustrofobi och spring i benen. Tidigt imorgonbitti bar det av mot Botswana. Nu ar jag upprustad med videokamera och systemkamera sa jag hoppas kunna fanga upplevelsen nagorlunda, om sa bara amatormassigt. Coca cola light har jag samlat pa mig ocksa, man vet ju aldrig. Dock gick det hal i min ryggsack pa vagen hit sa att kirra en ny ar prio nu. Ha det fint hemma och hoppas ni kan lasa vad jag skriver:) Glom inte folja twitter som kommer att bli lite enklare att uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0